Fotbolls EM 2016, i SVT

2016-06-10 till 2016-07-10

SVT sänder EM 2016

Exponering i samband med årets största evenemang, Fotbolls EM i Frankrike 2016

SVT sänder 25 av matcherna och däribland två av Sveriges matcher. Kring dessa matcher kommer vi att få ta del av upp- och nedsnack i SVT:s magasin-/studioprogram. I soffan hittar vi, som vanligt, kunniga programledare och expertkommentatorer vilka garanterar sedvanligt hög SVT-nivå på sändningarna. Vi erbjuder Programsponsorskap kring dessa studio- och magasinsprogram. Ta chansen och låt ditt varumärke synas för hela svenska folket i en positiv, trovärdig och brusfri miljö. Endast fem platser erbjuds till marknaden och branschexklusivitet garanteras.

De totalt28 sändningarna omgärdas av exponeringar via sk billboards. Totalt 56 st. Samtliga sändningar sänds parallellt på svtplay och även där exponeras alla billboards. Estimatet för tittandet är 800 000 personer vilket totalt sett kommer att ge alla Programsponsorer en mycket god exponering med rejäl kännedomsökning som följd. Dessutom kan vi, när vi mäter effekten, konstatera att de varumärken som exponeras i SVT-miljö kring dessa populära sportevenemang erhåller en ökad likeability. Majoriteten av tittarna tycker att det är positivt med programsponsorskap. I vilken annan miljö har tittaren den attityden?

Kontakta oss för mer info.

Kommande evenemang

mars 2019

SKIDSKYTTE VM 2019

Sverige och Svenska Skidskytteförbundet har fått förtroendet att arrangera VM 2019. Som partner till "Team 2019" finns ett antal olika möjligheter redan nu. Vill ni vara med på den här resan?

More SPACE Nordic AB

c/o Uncle Unicorn
Norra Allégatan 5
413 01 Göteborg

info [at] morespace [dot] se
faktura [at] morespace [dot] se
www.morespace.se
Integritetspolicy